Pagina's

donderdag 10 mei 2012

Even voorstellen

Monique Hebly is mijn naam en sinds ‘95 ben ik actief in de fotografie.

Het fotograferen van mensen vind ik geweldig, vooral om “het gevoel” en het karakter te “vangen” met m’n camera zodat jij het gevoel krijgt bij het resultaat: yes! “dat ben ik”!
Ook om dit op een originele, creatieve manier in te vullen spreekt me erg aan. Hierbij is een ontspannen sfeer heel belangrijk.

Spreken mijn foto’s je aan?


Wil je zelf eens voor de camera staan of wil je iemand een bijzonder cadeau geven?
Nieuw portfoliomateriaal nodig?
Op zoek naar een leuk vrijgezellenfeest?
Wil je gezellig samen met je vriendin of partner op de foto?
Mooie foto's van je kinderen?
Je zwangere buik op de foto of een gave bodypaint?

Stuur een e-mail naar: info@fotodreams.nl
Of bel: 06-52151431

Graag ontvang ik je in mijn studio aan huis in Oss of in de studio van Parie Visual Art (zie foto impressie) in Vorstenbosch (omgeving Uden).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten