Pagina's

maandag 24 september 2012

Foto's voor Artfair Shanghai

1 -12 november 2012 staat Bart Somers op de artfair in Shanghai  http://www.sartfair.com/2012/eweb/index.asp
Op deze kunstbeurs exposeert Bart met o.a. zijn zebrabeeld maar ook met een beeld van een paard.
Vorige week vroeg Bart me of ik zin had om het beeld van zijn paard samen met een fries paard en een afrikaans model te fotograferen.. Natuurlijk had ik daar zin in!
Een paardenfluisteraar, Sylvia van Noye zou ons daarbij gaan begeleiden.
Met Lorine Ansah ben ik eerst naar een prachtige paardenzaak geweest in Nistelrode, genaamd Ros.
Hier mochten we paardenlaarzen en een paardenbroek lenen voor de fotoshoot.
Sinds mijn 12e jaar rijd ik geen paard meer en het viel me op dat er heel wat veranderd was in de paardenkleding/paardensport.
Na het passen zijn we naar een manege in Mill gereden om de fotoshoot te laten plaatsvinden.
Marianne Parie heeft de visagie verzorgd en een hele mooie toevoeging van het zilver aangebracht.
Geweldig dat Sylvia ons kon begeleiden bij de fotoshoot. Om het paard goed neer te zetten vergt veel ervaring! Al met al een geweldige fotoshoot, die ik niet snel zal vergeten en...ik ben heel erg benieuwd hoe een en ander er uit komt te zien op de Kunstbeurs in Shanghai!
Hierbij een aantal resultaten:








Geen opmerkingen:

Een reactie posten