Pagina's

donderdag 13 maart 2014

10 jaar Fotodreams

FOTODREAMS BESTAAT 10 JAAR! 

Beste klant van FOTODREAMS, 
 
In de afgelopen weken heb ik 10 jaaragenda's doorgebladerd. Ik maakte zo een reis in het verleden en stond stil bij al die bijzondere shoots die ik in die periode van 10 jaar heb uitgevoerd. 
Het is echt waar, op 2 april as. bestaat FOTODREAMS 10 jaar! 
Ik mocht veel van jullie fotodromen laten uitkomen en genoot van jullie aanwezigheid. 
 
De reis in het verleden heb ik met verschillende foto's willen illustreren. 

Sinds kort heb ik, naast mijn thuisstudio en de mogelijkheid om op een buitenlocatie te shooten, nu ook een grote studio in Oss (Longobardenweg 2) voor het uitvoeren van reportages van grote groepen.

Wie weet kan ik ook jou fotodroom doen uitkomen!!
 
Graag tot ziens & tell a friend! 

Monique Hebly (06-52151431) 
www.fotodreams.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten