Pagina's

woensdag 1 juni 2016

Les geven en les krijgen





Gisteren weer op stap geweest voor een praktijkles fotografie.
Altijd een leuk avontuur.
Onderweg zien we van alles en komen we van alles tegen..

Vandaag gaan we oefenen met een telelens.
We zien een mooie rode kat zitten tussen de struiken.
Dankzij de telelens hoeven we niet dichtbij te komen en blijft hij mooi lang poseren.

Verder wandelend zien we 3 hockeymeisjes in mooie fel gekleurde trainingskleding.
We vragen of ze het leuk vinden om even te poseren.
Jazeker, hardstikke leuk, dat willen ze wel!
We maken nagebootste actiefoto's, overwinningsfoto's e.a.
Na het poseren bekijken we samen de foto's en wisselen e-mail adressen uit om de gemaakte foto's toe te sturen.

We gaan verder richting een speeltuin. 
Hier ontmoeten we 2 jongens met oxboards.
De oxboards hebben allerlei gekleurde lampjes en eentje zelfs met muziek.
Ook deze mannen willen wel poseren.
Ze laten allerlei moves zien en vertellen over de mogelijkheden.
Ze brengen er de post mee rond en ook was het erg makkelijk gebleken om een kruiwagen te brengen met de oxboard naar oma.
Wow, dat klinkt heel goed en het ziet er zo makkelijk uit.....
In mijn gedachten zie ik mij ook al gaan als een speer...
Blijkbaar kon hij mijn gedachten lezen en nodigde mij uit om eens te proberen...
Jaaaa, zo gezegd zo gedaan...
Ik moest beginnen met het plaatsen van mijn rechtervoet op de oxboard..
Direkt toen ik mijn voet plaatste op het geval begon hij direkt te bewegen en zelfs een rondje te maken. 
Laat staan dat ik mijn linkervoet er op kon plaatsen!
Toen maar een 2e poging, mij vasthoudend aan een hek, 
Ondanks de goede aanwijzingen van de eigenaar ging het er steeds minder coooool uitzien
Voordat ik een flinke klapper zou gaan maken (lijkend op Balkende op een skateboard) ben ik afgestapt.
RESPECT voor de oxboard gebruikers!

In mijn dromen ben ik verder gegaan met de aanwijzingen en tips..
best ok ....toch?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten