Pagina's

dinsdag 15 mei 2018

Stamboom


In een schoenendoos vond ik laatst van die hele mooie dikke kartonnen foto’s van mijn overgrootouders. Prachtige exemplaren en schitterend om te zien hoe de mensen toen poseerden in hun mooiste kleding, naast stevige stoelen met een prachtig tafereel in de achtergrond.
Jammer om deze foto’s in een doos te laten zitten! Daar moet ik iets mee gaan doen, dacht ik!
Het idee ontstond om de foto’s op een tuindoek af te laten drukken.  Iets met groen en fotolijstjes in bijpassende kleuren.
Inmiddels zijn de tuindoeken opgehangen en kunnen we de foto’s 
dagelijks bewonderen. 
Ook staat de afbeelding op een T-shirt zodat ik met mijn eigen stamboom rondloop ;)


Lijkt het je leuk of bijzonder om ook een dergelijke stamboom te laten maken met je familie?
Neem contact op via info@fotodreams.nl of 06 52151431

1 opmerking:

  1. Stamboom, stamboom foto's, familiefoto's, familieportretten, stamboomfoto's, Oss, Fotodreams

    BeantwoordenVerwijderen