Pagina's

zondag 19 april 2015

Met passie!

Wat is mooier dan met passie of met je passie op de foto?

Wat is passie?

PASSIE

1) Hobby 2) Drift 3) Gloed 4) Gepassioneerdheid 5) Gemoedsaandoening 6) Hartstochtelijkheid 7) Hartstochtelijke liefde 8) Hartstocht 9) Hartstocht is een lijdensgeschiedenis (crypt.) 10) Hartstochtelijke liefhebberij 11) IJver 12) Kleine schoonheid met een roeping 13) Lijdensgeschiedenis 14) Lijdensweg 15) Liefde 


 Drang hartstocht 

 gloed  
 hartstocht 
 liefde
 verliefdheid 
vurigheid
vuur 


Hoe herken je je passie?

Wanneer je bezig bent met je passie vergeet je de tijd. Bij passie gaat het erom dat je zo opgaat in je bezigheid dat de tijd vliegt. Je vergeet de omgeving en soms zelfs jezelf. Het is het gebied waar je vaardigheid overeenkomt met je uitdaging, want passie gaat bijna altijd samen met talent. Mensen met passie herken je door hun enthousiasme, bevlogenheid en energie. Iedereen heeft een passie op een bepaald gebied. Iedereen!

Waarom passie zo belangrijk is

Passie is de drijfveer in je leven. Passie is wat je kracht, energie, hoop en geluk geeft. Het is wat je het liefste doet en waar je een natuurlijke aanleg voor hebt. Een leven zonder passie is als eten zonder smaak. Als muziek zonder emotie. Het is kwantiteit zonder kwaliteit. Passie geeft je leven zin, betekenis en inhoud. Als je honderd jaar bent, terugkijkt op je leven en zegt: ‘Dat was voor mij het mooiste aan mijn leven,’ dan heb je het waarschijnlijk over je passie. Je zult op je laatste dag waarschijnlijk niet terugkijken en zeggen: ‘Ik had meer geld op mijn bankrekening willen hebben.’ Je zult zeggen: ‘Ik had meer tijd voor mijn werkelijke passie moeten vrijmaken.’
Lijkt het je leuk om even stil te staan bij je passie en dit te laten vastleggen op een leuke, spontane en creatieve manier?
Neem gepassioneerd contact op! ;)
Overigens weet je wat mijn passie is....??





Geen opmerkingen:

Een reactie posten